GI bra mot mycket!

Satt och funderade över en sak på tåget idag.. När man har Veckan med stort V (Står v för vrede kanske? (; ), brukar jag alltid ha ett sug i magen. Inte bara efter sötsaker, utan vilken mat som hellst, bara det är ätbart typ, och det verkar inte finnas ett stopp i magen. (Ja, ni förstår hur det brukar sluta.. :P Inte mår man bättre efteråt iallafall! ) Hur som hellst, har jag inte haft det suget sedan jag började med GI. Är det inte fantastikt?! För även om jag hade ätit "tillåtna" livsmedel under mina frossarstuder, är det ju inte bra ändå. Massa onödiga kalorier. Åh, jag älskar GI!

För även om jag inte har gått ner så mycket i vikt som jag önskar ( ÄN !) så mår jag typ tusen gånger bättre. Jag känner mig fräshare, snyggare (jag har ju ändå tappat 12 cm runt midjan och 4 kilon!), och mår bra helt enkelt. Och det är ju det som är det viktigaste, eller hur? För tids nog kommer jag gå ner min övervikt, men jag antar att det tar tid för mig bara. Och jag kommer må bra på vägen dit!

Ikväll ska jag åka och handla, så ska kika lite i mina GIböcker efter recept nu! 

ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0