GI- dagens

Dagens mat:
frukost: två ägg och några skinkbitar
Mellis: Kaffe m soyamjölk
Lunch; en avokado
Middag: Kassler och kokta grönsaker
Kvällsmål; två hamburgare och ett ägg
Träning: allt som allt 2 h promenad och en timmes Babybalance.

Veckans träningsupplägg:
Måndag: Combat

Tisdag: Pump och core
Varje dag ska jag se till att jag går promenader i minst en timme.

veckans planer: 
x Äta GI såklart, förutom lunch mån och tis (praktik). 
x Vara noga med maten jag tar med till min skola. Gärna något litet till, för jag blir hungrig på vägen hem.. ( Tips på nåt som kan ligga i väskan hela dagen utan problem? ), 
x Få in rutin på att gå på kvällarna, när jag inte går på morgonen till praktiken.

fyller på tidsnog =)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0