GI kycklingspett!

Lagade världens godaste kycklingspett idag! helt gi-vänliga! marinerade små kycklingbitar i marinad med olja, curry, lite light äpplesaft och lite mer kryddor. Sedan sätte ja på de på spett och snurrade en baconskiva över. In i ugnen och jisses så gott det blev! Till det hade vi dressing gjort av creme faiche, osockrat äpplemos och curry. Hur gott som hellst verkligen! Blev några över så det blir till lunch imorgon, hihi.

Har kikat runt en del efter bröd-recept utan kolisar. Inte för att jag egentligen saknar bröd så mycket, men för att jag vill ha något annat att äta till frukost/kvällsmat. Hittar några olika bra, ska se om jag hinner testa något idag!

Ikväll ska jag träna. Bodypump :) Ska bli skojj, känner att jag inte riktigt orkar, men det brukar ju som sagt vara kul när man väl är där! (och efteråt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0