gi-tips everywere!

Kom just hem nu. Jobbat sedan 14 idag. Pust. Äntligen kan jag sitta ner och ta det lugnt. Har inte blivit mycket sånt idag. är redigt tom i huvudet alltså ;)

Men på ett helt vanligt kalas kan man få Gi-tips! var buffé idag som bjöd på massa smaskens. Jag hann faktsikt äta lite ;) Hur som hellst serverade vi chips till fördrinken. Men inte vilka som hellst.. Det var riven parmesanost som smälts i ugnen. Blev som små tunna "kakor" av smält ost. Jättegoda var de! Fick med mig några hem så jag tänkte  att det är ju en bra sak att ha till kaffet tillexempel, för jag tycker det är riktigt gott med något att äta till kaffet, hihi =)

nej, orkar inte mer nu haha. Kan ju berätta att vi frossade i räkor igår kväll :) Tänk att något så gott kan vara så nyttigt! Inte var de så värst dyra nu heller. Bra :) För min del blev det ingen färskt vitt bröd, utan avokado istället. Avokado, räkor, majonäs och aioli. Mums!

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, jag håller med dig. Tycker den sidan är jätte jobbig. Men Emil är inne på den då och då och kikar. Men jag har svårt för alla furum sidor. Jag fattar ju inget av dom. Haha!



Mja, den kunde ha stått inne 10 minuter längre, då hade den säkert blivit lite mer krispig. Men vi var så jäkla hungriga, så vi orkade inte vänta längre. Men den var supergod iaf, mycket godare än den förra! =) Så denna måste du testa!



Kramar!

2009-03-21 @ 23:36:35
URL: http://giblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0