Hemmaträning!

skulle jag egentligen till gymmet, men det blev en fika med en kompis istället. Promenad själv är ju inte så kul när det redan hunnit bli mörkt ute, så jag satte ihop ett litet hemmaträningspass och körde istället! Det var riktigt skojj, och praktiskt! vad jag gjorde var :

  • bröstpress med hantlar. Låg på golvet och körde 3x10 "upp och ner" sedan  3x10 "ut och in", det tar även ryggen bra.
  • utfall med hantlar i händerna 3x10 på varje ben utan paus
  • grand plié 2:a med handlar upp och huvudet och ner igen samtidigt, superbra kombinerad övning ben/axlar! 3x10
  • tricepsarmhävningar, superjobbiga med effektiva! 4x så många jag orkar
  • rygglyft; 3x15
  • mage, olika övningar i cirka 4 minuter.

Blev en liten genomkörare, inte så mycket men bättre än ingenting alls! =)

Annars har dagen varit bra, ätit gott och nyttigt, hehe. Skriver mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0