Mmm!

Köpte jättegod pesto med tomat och basikika smak idag! GI vänlig med, innehöll 2,5 kolhydrater per 100 gram. Plus massa nyttiga fetter! Me like!

Haha, I dagens kropp och hälsa var ett repotage om den nya superdieten "Juicedieten" som man skulle tappa 3 kg på en vecka med. Visst, det är bra om man bara har tre kilo att tappa tills något speciellt, men man ska ju inte räkna med att de ska hålla sig borta sedan precis! =P


Dagens mat:
Frukost: Kesoröra med skinka, gurka och paprika
Lunch: Sallad med kyckling. mums!
Mellis: Avokado och soyalatte (soyalatten smakar lite nötigt tycker jag, jättegod men kostar tre kronor extra!)
Middag: Köttfärs och grönsaker i tomatsås
Kvällsmat: Ett ägg och en färsk champinjon.

GI är det ultimata tycker jag! Tänk, när man äter, är det inte köttet och såsen man tycker är som godast då? Det man kommenterar att Mmm så gott. För det är det ju. Vem säger att "åh vad god pastan blev idag, älskling"? Inte så värst många tror jag, så vi skiter i det tråkiga och äter det godaste! Det är ju det som går att ändra också, kött finns det tuusen sätt att tillaga, medans potatis typ.. 3 =P

Nej, nu blir det sängen för mig, låång dag imorn.
God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0