Nästa vecka-planer

Här sitter jag och inte gör nånting.. som resten av dagen..! Så det har inte blivit så mycket mat heller, eftersom jag inte gjort av med någon energi, haha. Åt resterna av min kebabsallad som köptes inatt nu på kvällen, det var riktigt gott :) Massa kebab, precis som det ska va! ;)

Iallfall försöker jag planera nästa vecka lite granna nu. Det blir träning imorn, onsdag, torsdag och söndag är det tänkt. Hoppas det blir så nu då, hehe. Med maten ska jag försöka äta så lite kolhydrater som möljigt, nu när inte skolan serverar fullkorn äns. Och jag måste äta.

Om jag går ner ett kilo i veckan fram till sommarn, är jag nere på min målvikt då. Sedan vill jag ju gå ner ännu mer egentligen, men det är en jättestor sak för mig det här. Bara dessa kilon jag har gått ner är en stor sak för mig. Det har peppat mig att jag faktiskt KAN. för det trodde jag inte för några månader sedan om jag ska var ärlig!

Ska soova nu, Kram!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack så mycket! =)

2009-03-08 @ 22:21:09
URL: http://www.giblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0