Onsdag och veckan är slut..!

Nja, nästan iallafall. Ingen skola/jobb tills på tisdag.. Gött och behövligt! ;) Ska bara jobba liite imorn.. annars ska jag bara ta det lugnt tror jag. Hemmamys med älskling och träffa några tjejkompisar blir helgens planer!

Känner ni hur vårkänslorna kommer? I mig pirrara det nästan, jag är så glad för att våren verkar vara påväg! Och lika ledsen blir jag de dagar jag vaknar av minusgrader! Men solen gör mig glaad! Och i vår ska jag förändras. Jag har faktiskt börjat säga/tänka NÄR jag blir smal istället för OM. Det är en stoor förändrig i mina tankebanor.. Men jag har nte börjat köpa för små kläder än, haha. (det finns en anledning... Jag tror det är roligare att köpa de när de minde storlekarna passar helt enkelt! )

Dagen har gått bra matmässigt. Har inte vart så hungrig de senaste bara. Men sånt går ju i perioder.

Dagens mat:
Frukost: Keso och kanel
Lunch: Kyckling och broccoli
Middag: Köttfärsröra med tomat och lite blandade grönsaker och champinjoner
Mellis: En liiten bit 80% choklad till kaffet
Kvällsmat: Tonfiskröra med ett ägg

Har druckit citron/limevatten hela dagen. Det är så gott och enkelt att ta med på flaska med, som jag brukar göra till skolan. Men nu har ja köpt ny patron till sodastreamern så det blir ännu godare och "lyxigare"! :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0