Real fighters never loose

Okej, jag är hög på endorfiner och det var egentligen inte detta jag tänkt skriva, men jag måste..

Uttrycket Real fighters never loose stämmer så sjukt jävla mycket att det inte behövs sägas något mer egentligen. Bara man lägger manken till så kan man göra vad som hellst. Vad Som Hellst. Ger man sig faan på det är det omöjliga möljigt. Det ÄR så. Så om du till exempel vill gå ner 5 kg, 15 kg eller kanske 50 kg så kan du det. Bara den riktiga riktiga viljan, och ambitionen finns där. Är du en fighter förlorar du inte, that´s it. Och jag ska bli en fighter. Idag blev jag en fighter och nu jävlar ska jag slåss!!  Blod, svett och tårar, here I come! Jag är sjukt taggad!
fightas med mig!



( Behöver det tilläggas att passet idag var sjuuuukt tufft men kul? )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0