Rejäl GI-frukost!

Idag tog jag en långfrukost med mig själv, haha. Den bestod av två stekta ägg och en stekt hamburgare med ost på.Mmm vad gott det var! Det står jag mig länge på också. Vad GI är bra egentligen, för undra hur många mackor de behövs för att stå sig lika länge. Måånga. Och då mår man, eller iallafall jag, illa på köpet.

Om en timma ska jag ner och spinna. Jag gillar att kunna träna på förmiddagen när jag väl är ledig! Man känner sig så fräsh och nyttig hela dagen då tycker jag! :) Så ett kort pass spinning och sedan core blir det idag!

Ett bra GI tips är att göra en kanna citronvatten på morran och ställa in i kylen. Då har man gott vatten hela dagen, och det sura i citronen sänker också GI litegrann. Perfekt! Fräsht är det också. Och lite roligare än att dricka vanligt kranvatten ;)

Jag har stått still i vikten det sista, så jag har lovat mig själv att jag ska göra what it takes för att iallafall ha gått ner lite tills på måndag. Hoppas jag lyckas! =)

Kram på eer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0