Snart heelg!

Åh vad skönt det ska bli! Tänkte ta en riktigt lugn helg egentligen, men det blir jobb hela lördagen. Jaja, så går det!

Kesoplättarna jag gjorde igår blev nästan ännu godare idag! Värmde några till frukost idag. Yummiie!

På måndag ska jag börja äta väldigt strikt GI igen, efter mitt mini-uppehåll med skolmat. Jag äter iförsig bra nu med, men måndag ska jag börja riktigt strikt är det tänkt. Nu ska jag komma till ketos-tillståndet igen, känner att inte riktigt varit där de senaste. Iförsig gör det ingenting att jag går ner i lite långsammare tempo egentligen, men jag vill ändå känna att något händer! Så på måndag bruuds

Dagens mat!
Frukost: två kesoplättar
lunch: 2 hamburgare och brocoli med lite dressing
middag: falukorv (hittade en bra!) och wokgrönsaker
kvällsmat: ett stekt ägg.

å däremellan två kaffe, som man ju inte klarar sig utan, haha.

Nej, nu blir det sängen för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0