todaaay is gonna be the daay..

haha har fått låten på huvvet! Jaja.

Helgen har varit bra, har inte hunnit med något bloggande.

Jag har ätit bra mat hela helgen, trots att jag knappt vart hemma. För det är då jag tycker det är svårt.. Min pojkvän bor hemma med sina föräldrar, och man vill ju inte vara "jobbig" även fast jag kännt dom hur länge som hellst =P Jag blev så glad när min pojkvän hade vart å handlat  GI-mat speciellt till mig, plus lagat mat med sin mamma som han visste jag kunde äta. SÅNT betyder massor <3

Iallafall.. En jättegod sak att ha till maten är lite tjockare rivna morrötter med nötmix öppepå! Det finns ju speceilla salladsmixar med nötter tillexempel. Det är jättegott, PLUS att man får i sig bra fetter och nötter sägs hålla mättnaden länge med!


Dagens mat:
Frukost: Fil och ägg
Mellis: Avokado
Middag: 2 hamburgare och ett ägg
Kvällsmat: några ostskivor.. =P

stod mig jättelänge på middagen, så jag var inte hungrig sen på kvällen!

Smygvägde mig idag.. tre hekto har jag gått ner. Alltid något ,men jag gillar inte att stå på samma vikt såhär länge..! Jag vill ju bli smaal nuu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0