Today is gonna be the day..

Varje dag tänker jag att "Imoron ska jag jag göra de och de bättre än jag gjorde idag". Det är både possitivit och negativt, jag har ju då alltid ett mål med morgondagen, men samtidigt, blir jag aldrig riktigt nöjd. Men det är väl så jag är, haha. Och varje dag ÄR faktiskt början på resten av livet, som nån smarting sa!

Jag har funderat på hur man ska göra min viktminskning lite effektivare. Jag känner att det inte går så fort som jag vill! Det är inte det viktigaste, men viktigt ändå lixom. Har bara kommit fram till att jag ska träna, eller iallafall röra på mig, så mycket som möljigt! Det gör att jag mår bra med, jag mår aldrig så bra som när jag kommer från gymmet med endorfiner hoppandes i hjärnan!



Dagens mat!
Fukost: En makrillsburk och en avokado
Mellis: En kopp kaffe med grädde
Lunch: Lyxomelett med riven ost, pesto, kassler och färska champinjoner
Middag: Kycklingsallad ute, med dressing som jag inte vet vad den innehöll :/
Kvällsmat: ett ägg, två skink-och-ost rullar 

Jag tycker jag äter precis som jag ska, men något gör jag fel? Eller? Eller är det min kropp som inte vill gå ner i vik kanske? Hm, konstigt!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, ja, det var Emil som kom på det. Vet inte vart han fick det ifrån. Men gott är det.



Hmm, men går du inte ner nåt i vikt? Låter så skumt... =S



Kram!

2009-03-06 @ 17:16:55
URL: http://giblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0