Trött och glad!

Usch, idag är jag trött.. Var ute igår, och även om jag inte drack så mycket blev det sent :P Men jag är glad! Och peppad! En kompis jag inte träffat på ett tag tyckte jag hade blivit mycket mindre! Hon blev förvånad när jag sa att det var fem kilo, faktiskt! Sånt är alltid kul att göra, och det gör mig riktigt peppad nu! Nu jääklar..! =) Det var första gången någon sa det så rakt ut, och det kändes förhimla bra, haha.

Till frukost idag åt jag 2 ägg och en avokado, lagom tycker jag. Till middag blev det GI-gryta med köttstrimlor, champinjoner, lök, bloccoli och paparika. Gottgott =)

Nu till veckan har jag praktik igen, så det blir inte så mycket GImat på dagarna, jag äter pedagogisk måltid med barnen såå. Men det ska nog inte vara någon fara, ska vara extra noga på eftermiddagarna/kvällarna. =)

Nej, nu ska jag vila lite, haha. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0