Underbaar lunch!

Orkade ju som sagt inte ta me nån mat te skolan idag.. Men det gjorde då ingenting, jag kötpe världens godaste sallad istället! På många salladsbarer finns det ett välj själv-alternativt, perfekt för oss GI-are! Några kronor dyrare kanske, men det är det värt! I min sallad idag hade jag allt från paprikamix, groddar, soltorkade tomater till kyckling och isberg. Riktigt gott!  Till det en god vinägrette. yimmie!

Ingen träning idag.. Behöver ju en dag ledig imellanåt, men jag kommer antagligen inte hinna till gymmet förren på söndag. Känns lite värre :P Men funderar på att dra fram min yogamatta och iallafall få något gjort! Vi får se. Just nu känns det inte som om jag orkar..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0