Ett år sedan

Nytt år, nya mål. Eller? Egentligen tycker jag nyårslöften är töntiga, och att man bara sätter upp de "därför att". Men nu var det ett år sedan jag började me GI/LCHF, höll det några månader, gick ner i vikt, och har hållt det sedan dess. Mina tafatta försök att börja Gi/lchf:a (och blogga) har varit just de, tafatta.

Men då, för ett år sedan, började mina tankegångar luta åt en kolhydratsfattig kost, och den har jag, mer eller mindre, hållt hela året. Min definition vad som är en bra eller dålig frukost för ett år sedan,och nu, är heeelt olika. Bröd står numer på min lista som onyttig mat.

HUR SOM (gud, vad jag är dålig med att komma till sak) så börjar jag fas 1 igen nu. Är inne på 4:e dagen nu, så jag antar att jag kommit i ketos och fettförbränningen startar! Sötsuget är helt borta redan, härligt!

Kom igen, nu börjar vi igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0