Mår så bra!

Jag mår så bra! Tack vare lchf, tror jag! Eller det är nog faktumet att jag faktiskt klarar av att gå ner i vikt. Det har ju alltid för vart något att kämpa rejält förr. Det känns inte som om jag kämpar nu. Utan jag njuuter av mat jag vill äta, och tittar inte ens på godishyllan. Chipsskålen eller kakfaten tilltalar mig faktiskt inte längre. Och det tack vare LCHF. Får inte kroppen några kolhydrater, vill den inte längre ha det. that´s it.

Har börjat bli bättre på att dricka vatten med.. Härligt! Drack en liter idag..! Lurar mig själv ibland med att äta salt/stekt mat, bara för att vilja ha vatten sedan. Funkar hyffsat, men håller inte i längden. Men det funkar! :D Dricker ju när jag tränar med!

Dagens mat är (sjukt tråkig):
frukost: 2 hamburgare med en ostskiva på
lunch: grönsaker och hamburgare, dressing
Middag: köttfärsbiffar, grönsaker
kvällsmat: korvbit och avokado

Inga större konstigheter där inte. Får se om dt blir nått speciellt smaskigt till helgen nu!
Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Heej!

Ja, jag är så less på majonnäs nu, så jag skiter i om jag får i mig lite socker. =) Det är så små mängder så det märks knappt. Men som du skrev, folk stirrar sig blinda på vissa produkter. Sen är det upp till var och en vad man vill äta. Jag kan inte bestämma åt folk, utan det får var och en avgöra.



Så jag tänker fortsätta äta min kaviar dom dagar jag äter kokt ägg och jag tänker fortsätta köpa min dressing till hamburgarna. =)



Hur går det för dig med LCHF??

Kram

2010-01-14 @ 23:13:13
URL: http://www.giblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0