Mat och träning

Oj, har nästan glömt bloggen =P bloggar mer på min andra, så denna kommer lite i skymundan. jaja.

idag har jag ätit massa fisk, haha. men vad gör det? Ingentiing, för fisk är ju nyttigt som sjutton!

Frukost: nåra korvbitar, en avokado
lunch: stekt ägg, lite wok och en crabbfispinneh (hittade en utan socker!)
Middag: lax och grönsaker
Kvällsmat: makrillsburk. jummie!


Inte så mycket mat, men bra det! Har tränat idag med, så därför borde kanske jag ätit mer, men men, känns lagom ändå!

På tal om träning. Jag tränar lika hårt när jag äter lchf som när jag inte gör det. Jag ser heller inte några nackdelar med det. Jag vet att många känner sig matta och orkeslösa när man tränar på det, men inte jag. Känner mig pigg och stark som en nötkärna! Till och med cardion är nemas problemas! Härligt. Och jag tränar ändå rätt mycket. Ligger på cirka 5 dagar i veckan, varierad träning. Pss.. man bygger mer muskler när man äter mindre kolisar med! Kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0